هدف این پژوهش، شناسایی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک همانند بانکداری اینترنتی، بانکداری از طریق تلفن همراه، بانکداری از طریق تلفن، بانکداری از طریق دستگاههای فروش نقطهای، بانکداری از طریق دستگاههای خودپرداز و پول الکترونیک بر رشد حاشیه سود شعب بانک، است .
فرضیات تحقیق با اطلاعات بدست آمده از شعب درجه دو و سه بانک ملت شهر مشهد با استفاده از روش تحلیل رگرسیون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.یافته های تحقیق نشان می دهد هرچند استفاده ازخدمات بانکداری اینترنتی و دستگاههای خود پرداز با رشد حاشیه سود رابطه معنادار مثبت دارد ولی استفاده از خدمات موبایل بانک، تلفن بانک، دستگاههای پوز فروشگاهی و پول الکترونیک با رشد حاشیه سود رابطه معناداری ندارد
مزروعی راد, امین, صالحی, حمیدرضا, & شورورزی, محمدرضا. (1391). تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک بر رشد حاشیه سود شعب بانک ملت شهر مشهد. حسابداری و منافع اجتماعی, 2(1), 1-18. doi: 10.22051/ijar.2013.449
MLA
امین مزروعی راد; حمیدرضا صالحی; محمدرضا شورورزی. "تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک بر رشد حاشیه سود شعب بانک ملت شهر مشهد", حسابداری و منافع اجتماعی, 2, 1, 1391, 1-18. doi: 10.22051/ijar.2013.449
HARVARD
مزروعی راد, امین, صالحی, حمیدرضا, شورورزی, محمدرضا. (1391). 'تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک بر رشد حاشیه سود شعب بانک ملت شهر مشهد', حسابداری و منافع اجتماعی, 2(1), pp. 1-18. doi: 10.22051/ijar.2013.449
VANCOUVER
مزروعی راد, امین, صالحی, حمیدرضا, شورورزی, محمدرضا. تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک بر رشد حاشیه سود شعب بانک ملت شهر مشهد. حسابداری و منافع اجتماعی, 1391; 2(1): 1-18. doi: 10.22051/ijar.2013.449